Obrońcy Myrtany

Opis forum

Ogłoszenie

Trening o godz.... w każdy........ na serwerze ketern khorinis ZALOGUJCIE SIE NA FORUM i piscie posty inaczej skasuja am klan na tym forum http://gothic-multiplayer.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=1402

#1 2011-04-16 18:20:26

agentxx2

Wielki Mistrz

Zarejestrowany: 2011-04-13
Posty: 23
Punktów :   

Obrońcy Myrtany

Temat: Obrońcy Myrtany(OM)

http://img638.imageshack.us/img638/6205/om2l.jpg




FORUM-http://www.obroncymyrtany.pun.pl/forums.php


W tym temacie nie mogą pisać osoby, które mają zamiar pisać obraźliwe komentarze w stosunku do mnie lub do mojego klanu oraz członkowie /I\ i LU



Obrońcy Myrtany




Kiedy magowie tworzyli magiczną barierę żeby uchronić stolicę przed agresywnym atakiem orków oraz najemników, mieli nadzieję na przybycie kogoś kto spróbuje przepędzić najeźdźców. Niestety, zamiast pomóc mieszkańcom stolicy, uwięzili ich razem z żądną krwi bandą orków. Był to błąd za który przypłaciło wiele niewinnych istot.

Ulice Vengardu były usłane ciałami kobiet, starców oraz dzieci. Orkowie nikogo nie oszczędzali na swej drodze. Magowie zamiast chronić ludzi to skazali ich na wielkie katusze tuż przed samą śmiercią. Całe rodziny były bite, poniżane, a następnie zamykane osobno w kleszczach (taki rodzaj wiszącej klatki) gdzie nie mieli dostępu do pożywienia oraz byli wystawieni za dnia na uporczywe słońce, zaś w nocy na niewyobrażalne zimno i chłód...

Oblężenie trwało tygodniami, niewielka grupa tych wytrwałych więźniów, którzy przeżyli tygodnie głodu, pragnienia oraz zmian pogodowych została skazana na powieszenie po przeciwnej stronie barykady tak by obrońcy górnej części stolicy widzieli jaki los spotyka tych, którzy sprzeciwiają się woli orków.

Podczas tego potwornego widowiska jeden z więźniów, a mianowicie pewien młody chłopak zdołał wyrwać się spod objęć nadciągającej śmierci. Do tej pory nie wiadomo jak tego dokonał. Lecz jedno było pewne: Na tak okrutny los nikt nie powinien zasługiwać i tak powstał między innymi klan Obrońcy Myrtany.


       

KLAN LICZY(24)CZŁONKŁÓW



Rangi, funkcje oraz ścieżki



Ścieżka Gniewnego Ostrza




http://img199.imageshack.us/img199/6985/battle11500x6082.jpg
                 
Rekrut, człowiek żądny zemsty za okrutny los Myrtany...
Rekrut-Ostrze,,abib3pl(Diego),Adrian


http://i.imgur.com/PQW6W.jpg

Uczeń wojownika, który pragnie opanować swój gniew i pragnie się uczyć sztuki wojny.
Uczeń wojownika - kris8105 (Pawel2201),Workow,Woja,Lolman,Resid


http://i.imgur.com/ZZ0eY.jpg

Wojownik, człowiek, który kieruje swój gniew jedynie przeciwko tym, którzy zagrażają dobru Myrtany
Wojownik- krycha, , KillerWhale,kiko444



http://i.imgur.com/TAUf3.jpg
Elita, sama śmietanka wśród tych którzy stają w obronie Myrtany. Są to wojownicy, którzy umieją skoncentrować gniew swego regimentu na siłach przeciwnika.
Elita- Fragonna,Mr.Blood, roni081 (RoniSky)


Mistrz Miecza, wojownik doskonały. Człowiek ten opanowywał przez dłuższy czas swoje umiejętności w walce bronią w połączeniu z opanowaną nienawiścią do swego wroga.
Mistrz Miecza-Zaurs


Arcymistrz Miecza. Prawdziwy klejnot w koronie Myrtany. Jego gniew oraz umiejętności w walce można porównywać do oszlifowanych rubinów. Lepiej nie stawać mu na drodze kiedy w rękach dzierży swój miecz...
Arcymistrz Miecza-Aneta,




Ścieżka Magii Gniewu



Nowicjusz, ledwo znający arkana sztuk magii. Nie zna się jeszcze na korzystaniu z run. Póki co stara się uczyć rzucania zaklęć ze zwojów.
Nowicjusz-


Uczeń Maga, stara się by nie używać emocji na polu walki gdyż takowe potrafią zdestabilizować strukturę zaklęcia oraz doprowadzić do nieprzewidywalnych oraz tragicznych skutków. Uczniowie są powoli zaznajamiani z pierwszym kręgiem magii.
Uczeń Maga-Lolman


Mag. Zna siłę magii oraz emocji, którymi kieruje się człowiek. Uczy się jak wykorzystywać pierwiastki gniewu, nienawiści oraz innych emocji by potem przy ich pomocy wzmacniać efekty innych czarów. Magowie kontynuują swoją naukę aż do czwartego kręgu magii.
Mag-Milten,


Arcymag wykorzystuje swą potęgę emocji oraz magii w celu unicestwienia każdego zagrożenia dla Myrtany. Jest dobrym przykładem dla reszty młodych czarodziejów. Arcymag przyswaja sobie piąty z kręgu magii.
Arcymag-


Arcymistrz Magii wie jak zastosować każdy z pierwiastków oraz zna doskonale arkana magii. Jest najlepszym wsparciem dla każdego oddziału. Ten człowiek przeszedł przez każdy krąg magii w tym ostatni (szósty).
Arcymistrz Magii-, sibol77



Ścieżka Gniewnej Strzały



Myśliwy, człowiek potrafiący korzystać z łuku oraz otoczenia, które potrafi zmienić przebieg bitwy.
Myśliwy-Resid


Uczeń Łucznika, pobiera nauki u innych Łuczników oraz stara się pomału wykorzystywać swoje emocje w walce.
Uczeń Łucznika-


Łucznik, człowiek pomagający w nauce pozostałym młodym łucznikom. Pokazuje innym jak wykorzystywać jednocześnie swoje umiejętności oraz siłę opanowanego gniewu.
Łucznik-


Strzelec jest człowiekiem znającym przewagę dystansu nad przeciwnikiem. Wie jak wykorzystywać swoje emocje by strzała mogła spokojnie przebijać wroga na wylot. Strzelec doskonale para się w posługiwaniu łukiem.
Strzelec-


Strzelec Wyborowy. Jak wynika z samej nazwy, jest prawdziwym mistrzem w swoim fachu. Wie jakie cuda potrafią czynić emocje, szczególnie nienawiść do wroga. Za pośrednictwem paru pocisków potrafi odstrzelić z dużej odległości większość swoich przeciwników.
Strzelec Wyborowy-


Mistrz Łucznictwa, łowca doskonały. Jego mistrzowskie umiejętności wraz z doskonale opanowanymi emocjami tworzą zabójczą mieszankę dla niczego nie spodziewających się wrogów.
Mistrz Łucznictwa-




Pozostałe funkcje



Dyplomata, emisariusz, którym nie kieruje gniew, a jedynie dobro swego klanu. Kieruje się szlachetnymi pobudkami by nawiązywać sojusze oraz korzystne dla klanu przymierza.
Dyplomata-Crossy



http://img695.imageshack.us/img695/7415/generals.gif

Ten człowiek zna doskonale siłę gniewu oraz emocji, którymi kierują się wojownicy podczas starcia. Uczy młodych wojowników oraz innych jak wykorzystywać jedynie jego korzystny wpływ na polu bitwy.
Generał- (OM)-RBi

http://img96.imageshack.us/img96/1192/wielkimistrz.gif


Założyciel klanu oraz człowiek odpowiedzialny za czyny jak i występki swoich żołdaków. To on odpowiada przed innymi wodzami kiedy dochodzi do prawdziwego konfliktu między klanami.
Wielki Mistrz- krolbezio (na forum agentxx2)


Sojusze:

- Cesarstwo Myrtańskie (CM)
- Pradawni (P)
- Zakon Kruka ZK
- Zakon Druidów
- Zakon Starszej Krwii (ZSK)
- (H)Rebelia
-



Wrogowie:
- Bracia Krwi (G)
-
-
-





Frakcja:

Przymierze Rycerzy





Zasady oraz regulamin klanu:
1.Nie atakuj bez powodu członka swojego klanu Jeżeli chcesz sprawdzić z nim swoje umiejętności, stosownie go uprzedź.
2.Staraj się nie przeklinać w temacie klanu. Używaj przekleństw wyłącznie do podkreślania swojej wypowiedzi.
(Regulamin forum też tutaj obowiązuje)
3.Słuchaj poleceń mistrzów oraz sumiennie wypełniaj ich prośby. Jeżeli nie jesteś w stanie takowej wykonać, mówi się trudno.
4. Klan jest powszechnie znany ze swej tolerancji religijnej. Nie przyjmujemy żadnych fanatyków.
5. Klan przyjmuje osoby każdego wyznania oraz pochodzenia. Jedynym wymogiem jest służba w imię ojczyzny jaką jest Myrtana.


By zostać przyjętym w nasze kręgi, prosimy o odpowiedź na niżej umieszczone pytania, czyli napisać podanie.

A oto i jego wzór:
1. Jaki masz nick w grze?
2. Czy jesteś/będziesz dość aktywny na forum jak i na GMP?
3. Czy jesteś gotów oddać życie za Myrtanę?
4. Jaką ścieżkę wybierasz?

Jeśli ktoś chce to może opcjonalnie dodać:
5. Jaką wyznajesz wiarę?
6. Jaka jest twoja profesja? (czyli np. magia, walka bronią jednoręczną)
7. Czy masz jakieś inne zainteresowania? (oprócz GMP)


http://img96.imageshack.us/img96/1192/wielkimistrz.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.theenemy.pun.pl www.specjalna2010.pun.pl www.budownictwo89.pun.pl www.motorynka.pun.pl www.bachus.pun.pl